Παρακολούθηση διαδικασίας διαμεσολάβησης σε video

Στόχοι

  • Να παρακολουθήσουν μια ολοκληρωμένη διαδικασία διαμεσολάβησης για να αντιληφθούν τα 3 στάδια που την αποτελούν
  • Να συζητήσουν απορίες και να διευκρινίσουν σημεία που τους προβληματίζουν
  • Να κρίνουν τη στάση των διαμεσολαβητών, να επισημάνουν αρετές και αδύνατα σημεία

Διαδικασία

Οι διαμεσολαβητές παρακολουθούν απόσπασμα από εικονική διαμεσολάβηση και ακολουθεί συζήτηση. Έγινε το καλωσόρισμα όπως έπρεπε; Ποια ήταν τα 3 στάδια; Ποια ήταν τα θετικά της στάσης των διαμεσολαβητών; Ποια σημεία χρειάζονται βελτίωση;

Προσομοίωση διαδικασίας διαμεσολάβησης

Στόχοι

  • Να επιχειρήσουν μια εικονική διαδικασία διαμεσολάβησης για να εξοικειωθούν, αλλά και να λύσουν απορίες
  • Να δεχτούν την κριτική των συμμαθητών τους για τα «αδύνατα σημεία» της διαμεσολάβησης , έτσι ώστε να κατανοήσουν τι πρέπει να διορθώσουν

Διαδικασία

Επιλέγονται 4 μαθητές, οι οποίοι  προθυμοποιούνται να κάνουν εικονική διαμεσολάβηση και να υποδυθούν τα εμπλεκόμενα μέρη. Οι 2 υποδύονται τα εμπλεκόμενα μέρη (επινοούν την αιτία και τα γεγονότα της σύγκρουσης) και οι άλλοι 2 υποδύονται τους ρόλους των διαμεσολαβητών.